solbacken: Jag vill inte heller se Roger Rönnberg i Timrås bås, men det är lugnt. Han har kontrakt med Frölunda även nästa säsong sen är han enligt media klar för Schweiz säsobgen 2025.
Sputnik: Jag tänkte säga att jag hellre tar Tomas Montén än sur-rönnbär som coach, men efter en snabb eftertanke ändrar jag mig. Jag utnyttjar min ångerrätt såhär (snart) till jul och sitter ganska så nöjd med den lösning som vi har just nu. #anteforprez 🫵😁🤘
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer