”Vissa tycker att det ser ut som att du åker omkring och längtar till Schweiz? – Det vore sjukt med tanke på att man har ägnat hela karriären åt den här föreningen. Jag trivs bra här 0ch har många år kvar på kontraktet. Jag vill mycket med Timrå IK.”
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
”Vissa tycker att det ser ut som att du åker omkring och längtar till Schweiz?
– Det vore sjukt med tanke på att man har ägnat hela karriären åt den här föreningen. Jag trivs bra här 0ch har många år kvar på kontraktet. Jag vill mycket med Timrå IK.”