BlackBay: JD är bra, han behövs I Timrå. Hans dåliga statistik beror väl på flera orsaker. Först har han en uppgift som flera poängterat, han ska forschecka högt. Sedan har väl vår offensiv varit alltför naivt, så att vi tappat försvaret. Sedan är det väl flera som inte har så bra statistik. Våra stjärnor kommer mer och mer. Ikväll blir det seger, vi stänger ner i försvar och JD gör poäng framåt.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
JD är bra, han behövs I Timrå. Hans dåliga statistik beror väl på flera orsaker. Först har han en uppgift som flera poängterat, han ska forschecka högt. Sedan har väl vår offensiv varit alltför naivt, så att vi tappat försvaret. Sedan är det väl flera som inte har så bra statistik. Våra stjärnor kommer mer och mer. Ikväll blir det seger, vi stänger ner i försvar och JD gör poäng framåt.