Costanza: På tal om just Illka Pikkarainen så har jag egentligen bara två minnen av hans tid i Timrå. Det andra är en kvittering i slutminuterna av en match som får sägas var halvviktig.
Det första minnet är från det första bytet han gjorde i seriesammanhang för Timrå IK. Hemma mot Frölunda visar han upp vad man får för att tugga i sig kebabtallrik till frukost, lunch, middag vaarje dag 👊😅
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer