BlackBay: Ja EP blev hackkyckling förra året och jag var en av dem som tyckte han presterade för dåligt. I år tycker jag däremot han varit en av våra bästa forwards och jag har också lyft honom mycket här på HS.
Hade han fått fortsätta i REM kedjan hade sett ännu bättre ut!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Hade han fått fortsätta i REM kedjan hade sett ännu bättre ut!