+ 6
Inlägg: 2607145
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Är det någon mer än jag som upplever att varken SHL eller TV4 verkar vilja lägga fokus på att Timrå totaldominerat 3 matcher i rad?
2 nollor och några riktigt fina mål som knappt uppmärksammats på media.
Lite trist men det imponerande spelet de Timrå visat senaste matcherna gör det svårt att vara missnöjd. TIK <3
2 nollor och några riktigt fina mål som knappt uppmärksammats på media.
Lite trist men det imponerande spelet de Timrå visat senaste matcherna gör det svårt att vara missnöjd. TIK <3
+ 7
Glaset är nu rågat!
TIK vann och m0d0 förlorade!
Jag är i extas!🥰