Får jag gissa så blir det inget, tror dom drar ner nån forward. Som sagt: Varför inte Boyce
Inlägg: 2607218
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
{9566}: Jag tror faktiskt EA skulle göra bra ifrån sig som offensiv back. Kämpar, rivig och snabb.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
{9566}: Erik Andersson skulle kanske kunna gå ner på backen annars. Sen går vi på 3 centrar Hanz,Lander och Lundin.
+ 5