1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614883 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2607545

Sv: Apropå nånting...
Brynäsboken går bananas efter BIF- ÖIK 1-2 efter 2 per. Lindbäck är poppis.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Förstår inte varför...😂. Vi som varit med sedan 60 talet har sett det sjunkande skeppet sedan 2009 skulle jag vilja säga, trots guld och finalplats efter det..
Ska bli ordning i torpet (tids nog)😀.

Man får vara lugn och stabil även i motgång..

Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Förstår inte varför...😂. Vi som varit med sedan 60 talet har sett det sjunkande skeppet sedan 2009 skulle jag vilja säga, trots guld och finalplats efter det..
Ska bli ordning i torpet (tids nog)😀.

Man får vara lugn och stabil även i motgång..

Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Östersund är helt värdelösa, men Brynäs framstår som mer värdelösa ikväll.

Sv: Apropå nånting...
Ja hört i kön på Bolage att vi ha en nygammalt bakk på väg in...
Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar 🥳🥳🥳
Halleluja 😇😇😇🙏🙏🙏
Uppladdat:

500x0-screenshot20231201192444google.jpg


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer