mikenomad: En fråga. Flera påstår att Timrå spelar mot Malmö den 19/12. Vad jag kan se i spelprogrammet möter vi Malmö borta 30/1 och hemma 15/2. Har det blivit någon ändring i spelschemat?
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
En fråga. Flera påstår att Timrå spelar mot Malmö den 19/12. Vad jag kan se i spelprogrammet möter vi Malmö borta 30/1 och hemma 15/2. Har det blivit någon ändring i spelschemat?