Pyrret: bredden på forwardssidan är ganska bra men börjar skadorna komma även där så bör vi nog avvakta med sådana affärer. Sedan gillar man ju Hartmann och vill ge honom en chans till
OlliJanne: Sedan brukar Hartmann steppa upp ordentligt under andra halvan av serien. Hoppas på det i år igen.
Men hans kraftlösa, för att inte säga lama spel under höstarna förbryllar onekligen. Han är ju ingen som spelar med små marginaler som kräver maximal timing som kan ta tid att sätta. Utan en som ska använda sin fart och styrka och använda varenda kroppsdel för vara jobbig jävel för motståndarna.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer