{3405}: Det går alltid att diskutera vilka som bör vara kvar och inte. Men kontinuitet är en underskattad parameter. Av vårt lag som vi har idag kan jag absolut tänka mig att behålla nästan alla.
Jag sätter frågetecken för Mieho, Erixon och Didde. Men av helt olika anledningar.
Men som tur är så är det Kapanen som håller i rodret, och det har han hittills gjort riktigt bra.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Jag sätter frågetecken för Mieho, Erixon och Didde. Men av helt olika anledningar.
Men som tur är så är det Kapanen som håller i rodret, och det har han hittills gjort riktigt bra.
In Kapanen we trust!