Synct: Det är ju inte det jag menar. Det är reklam i inläggen som vi skriver härinne. Som tex i Patrik Pollys senaste härinne på HS. Visst kan det vara reklam härinne på HS mellan inläggen inte mitt i dom. Förstår du vad jag menar? Får skaffa ad block jag med.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Som tex i Patrik Pollys senaste härinne på HS.
Visst kan det vara reklam härinne på HS mellan inläggen inte mitt i dom. Förstår du vad jag menar?
Får skaffa ad block jag med.