Kulltorp: Är nog ingen som vänder sig mot kritik i sig. Men allt ständigt ältande och drev mot samma personer blir ju bara tröttsamt, ofta låg nivå dessutom. EP tex, visst att han inte presterade på topp under stora delar förra säsongen men här inne var han minsann totalt värdelös ( även fast han inte var så jävla dålig som många skrev )
Som sagt, klart man får kritisera men det bör väl finnas gränser och nyanser på det. Så tänker jag iaf.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Som sagt, klart man får kritisera men det bör väl finnas gränser och nyanser på det. Så tänker jag iaf.