Söderöver: Haha ja. Hade det varit VM, eller något som betyder ens lite, så hade jag kunnat se charmen med det. Detta är bara ren Ågren.
Att det just ska vara en back med.. Vi har så otroligt mycket att förlora på det. Tycker dessa turneringar ska spelas som J20-turneringar. Eller man kan väl ha typ 1 turnering med seniorlandslaget som ett renodlat EM, och resten J20?
Framtiden får testa på landslagsspel, seniorspelare kan ta dessa uppehåll som ren vila, och jag tror intresset för dem skulle öka om de ändå fick samma marknadsföring.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer