Känner mig orolig för att Hanzl, för ovanlighetens skull, är "påslagen". Det vill säga oundvikligen tar en vansinnesutvisning, typ crosscheckar aaaagaaaard i nacken, tidigt under ett boxplay i ett för matchens utgång kritiskt läge.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Det vill säga oundvikligen tar en vansinnesutvisning, typ crosscheckar aaaagaaaard i nacken, tidigt under ett boxplay i ett för matchens utgång kritiskt läge.
Kan ni skriva något som lugnar mig?