Bolage öppna snart å ja ta sparken dit ida i snöstorma 🥳🥳🥳 Ikväll VINN vi I Skabbräven mot Llllebro...💪💪💪 Låt dä rinna lätt rabbuslingar å börja segerfesten 🥳🥳🥳 Juvelen spik igen ikväll å bär oss fram tä 5 raka!!💪💪💪 Lönnå på högsta volym på Grammofon!!😇😇😇 Ä ni redo rabbuslingar??? Halleluja 😇😇😇🙏🙏🙏
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ikväll VINN vi I Skabbräven mot Llllebro...💪💪💪
Låt dä rinna lätt rabbuslingar å börja segerfesten 🥳🥳🥳
Juvelen spik igen ikväll å bär oss fram tä 5 raka!!💪💪💪
Lönnå på högsta volym på Grammofon!!😇😇😇
Ä ni redo rabbuslingar???
Halleluja 😇😇😇🙏🙏🙏