{9908}: Tycker du gör en bra sak i att dokumentera lite hur mediafördelningen är. Hoppas du orkar dra det vidare och kan redovisa när säsongen är slut. Hade varit en bra grej att peka på rent objektivt att mediafördelningen är skev och bör tänkas om.
Hur som, derby idag med bra trend innan. Trendbrott IK idag eller? Känns ju lite som att det skulle kunna bli så, men hoppas såklart att vi kan visa styrka och leverera en vinst och "slutspelshockey".
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Hur som, derby idag med bra trend innan. Trendbrott IK idag eller? Känns ju lite som att det skulle kunna bli så, men hoppas såklart att vi kan visa styrka och leverera en vinst och "slutspelshockey".