Tom Topp: Var med och tog ut honom som matchens lirare förra matchen. Tänkte att han behöver boosten 😏
Och i mitt försvar sa jag redan att vi skulle välja honom inför tredje då de andra ville ha Juel, innan han hade gjort målet. Riktig oxe hela matchen! Med facit i hand kanske Hållander förtjänade det men man måste ju bestämma sig med 5 min kvar och då hade inget av hans 2 mål inträffat..
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer