Helvete vad Modo fick äta kuk. Kommer såklart vara den stora personen och inte gå in och häckla dem direkt i deras bok, storebror som vi är.
Någon som vet ifall de föll lika lätt denna match? Brukar sällan vara ett vinnande koncept som bortalag i Löfbergs. I fuskbygget vågar de försöka i alla fall, det blev ju vi väldigt varse om 😅
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...