1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2613020

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2023-12-09
Patrick Polly: Finnen i deras mål var bra men jag tycker att vi gjorde honom jävligt bra också. Precis som vi gjort med ett antal andra målvakter den här säsongen. Att prata om att han "stod på huvudet" är att ta till överord. Timrås avslut var väldigt menlösa överlag. Emil Berglund-avslut

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2023-12-09
mikenomad: Med normal utdelning hade vi vunnit med 7-3 mot Modo. Våra avslut var fruktansvärt dåliga. Pinsamt!
Färjestad hade inte ens samma mängd med öppna lägen men vilken lätt.

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2023-12-09
mikenomad: Det är väl bara att kolla när dom spelar mot FBK sen, mot ett lag som är lite mer effektiva i anfallsspelet. Modo läckte ju som ett såll. Det var solklart så att vi gjorde honom bra med dåliga avslut.

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2023-12-09
mikenomad: Med tanke på alla "Berglundsavslut" så skulle ju målisarna ordagrant kunna ställa sig på huvudet. Skotten går ju ändå rakt på så att säga. 🤷

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer