Patrick Polly: Jag tycker inte alls det är svårt att konstatera att ett lag var bättre i en match, även om de inte gick vinnande ur den.
Det brukar vi ju vara jättebra på när vi vunnit en match vi inte varit spelmässigt bättre i! Typ ”skönt med 3p, men det här spelet håller inte över tid”. Timrå-Rögle upplevde jag så.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det brukar vi ju vara jättebra på när vi vunnit en match vi inte varit spelmässigt bättre i! Typ ”skönt med 3p, men det här spelet håller inte över tid”.
Timrå-Rögle upplevde jag så.