mikenomad: Finns det någon öppning i hockeysystemet så att det går att putta ner både Oskar o Öret? Sedan mirakulös nedflyttning av Vöxjö Lakejers nästa säsong. Övriga lag har jag inte så stora problem med. Finns en nerv och viss historik i möten mot t ex Slakabönderna. Duellen mellan kung Manderville(pick up some garabage) och den skränige finska vakten är nästan klassisk numer.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Övriga lag har jag inte så stora problem med. Finns en nerv och viss historik i möten mot t ex Slakabönderna.
Duellen mellan kung Manderville(pick up some garabage) och den skränige finska vakten är nästan klassisk numer.