OlliJanne: Överraskande att se Timrå som etta i tacklingsligan. Tycker ibland vi ser lite mjuka ut, särskilt nu när Svensson varit borta ett tag, men skönt ändå att vi är fysiska överlag! Dessutom fysiska på rätt sätt, så att vi inte sitter i båset p.g.a. det.
+ 6