Tigerhjärta: Tror inte det är nåt missnöje i föreningen mot vad han åstadkommit. Jag ser två scenarier:
1: Vi har en finsk sc som brinner för att sätta avtryck och bygga nåt stort. I det tycker han att Ante kanske nått vägs ände och ser en nivå vi måste upp på som han inte tror ligger inom Antes räckvidd
2: Det ligger nåt i ryktena om slitningar i truppen gentemot Antes coachning och kanske till viss del person. Här är ju det faktum att han råkar vara lagkaptenens pappa en delikat krydda kanske
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer