mikenomad: Nej menade finnar generellt. Sett till hur många spelare vi har som lyckas i respektive liga känns det som att det borde finnas fler tränare dito. Just Brynäs var ett lag för nedre regionerna enligt mig. Men nedflyttning? Där tycker jag åtminstone Malmö outsmarta dem.
Men trender är väl till för att brytas, och ska försöka se något positivt i detta. Framförallt sen när allt detta är bekräftat. Tror dock Ante behövt någon säsong till med detta lag för att på riktigt utmana om Le Mat.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Just Brynäs var ett lag för nedre regionerna enligt mig. Men nedflyttning? Där tycker jag åtminstone Malmö outsmarta dem.
Men trender är väl till för att brytas, och ska försöka se något positivt i detta. Framförallt sen när allt detta är bekräftat. Tror dock Ante behövt någon säsong till med detta lag för att på riktigt utmana om Le Mat.