1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2614772

Sv: Apropå nånting...
roger_sundsvall: För att jag inte tror en sekund på honom som tränare hos oss. Är inte alls lika imponerad som många andra av hans jobb i Oik. Sjukt värdelösa bortförklaringar vid förluster dessutom. Han känns rakt igenom osympatisk, en tränare som kan hålla sig söder om Stockholm. Tror även att han rent socialt skulle ha svårt att acklimatisera sig i Timrå och att han öht inte alls är aktuell

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: ja Montén varning på Filander ibland faktiskt

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.