1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2615482

Sv: Apropå nånting...
Har Ante fått nån tid att förbättra sig och utvecklas?
Klarat av att hålla kvar TIK, kvarten förra säsongen och nu pratas det om ännu bättre placering, och då säger dom:
Nä tyvärr du kan inte vara med och utveckla och föra TIK vidare. Vad är det för skitsnack, alla kan förbättra och utveckla sig. Jag köper inte detta snack.
Och en sak till, han är väl inte ensam om att bestämma och ta beslut. Plocka in juniorer är väl Kapanens favorit göra.

Klart att det är nått annat som inte kommit fram.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{9566}: Nej helt klart finns det frågor kring detta. Framtiden får visa om Kapanen valt rätt väg nu.

Förhoppningsvis innebär det inte en framtid av tsunamis av felbeslut, sparkade sportchefer och tränare hit och dit..

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer