angeroath: Vem är förresten admin? Kan inte den personen ordna en rubrik typ "kontraktsläget" med sån här info? Känslan är att folk frågar just denna fråga minst några gånger i veckan. Förvisso inte svårt att gå in på EP och kolla men har man Hockeysnack som enda godtagbara källa (vilket är fullt rimligt) så kan ju en sån funktion vara bra ;)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Kan inte den personen ordna en rubrik typ "kontraktsläget" med sån här info? Känslan är att folk frågar just denna fråga minst några gånger i veckan.
Förvisso inte svårt att gå in på EP och kolla men har man Hockeysnack som enda godtagbara källa (vilket är fullt rimligt) så kan ju en sån funktion vara bra ;)