1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2615577

Sv: Apropå nånting...
{9908}: Vet inte om jag direkt hyllade Roger till skyarna, konstaterade mer att han uppträder som jag förväntar mig att en ledare/chef ska göra. Feedback tar man aldrig med någon annan än berörda.
Man kan lyssna in på andras åsikter, men så stannar det där också.

Meningslöst att göra detta till någon form av ”mina källor vet mer än dina”, men baserat på de jag hört från flera olika håll, både på och utanför internet samt de agerande han gjort i intervjuer så upplever jag att det finns något som gnisslar :)

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Cobbel: Men när har Ante kastat spelarna under bussen? Han gav laget en känga efter Leksand. Utöver det brukar väl han vara väldigt diplomatisk? Och att konstatera att laget är riktigt dåliga idag kan väl knappast klassas som att någon inte sköter sitt jobb? Det är ju inte som att gå på individer som Klas i Linköping gjorde någon gång. Nu måste jag ju såklart leta upp ett klipp när även vår käre Roger säger något om att laget inte kommer upp i nivå, för så pratar ju givetvis alla tränare 😉
Sen borde ante dock gett sig själv och sina andretränare en känga i samma intervju.

Okej, alltså jag tänker såklart inte säga att du har fel. Är bara så sjukt förvånad att jag inte hört något om det här. Har luskat med några efter det började tisslas om detta, men någon schism har jag inte fått till mig.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer