Starostenko: Tror också att Lander skiter i detta. Kanske släpper nu för honom. Foppa hade inte heller brytt sig om pappa Kent fått gå till slakt. Klubben är alltid större.
Costanza: Är nog tungt för Lander, men klart han biter ihop och kör, han är proffs om någon. Vad han än säger är det inte BARA fördelar med att ha farsan som coach. Han kommer att bli utvald kapten av Jokinen också, annat vore tjänstefel.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer