Bragd-Birger: ja kan nån berätta för våra spelare att en stenhård jävla sarg ut är ok när man är satta under press? Å kan Lander se till att vinna en enda tek mot Bögfinnen (lite osäker på stavningen)
Ut med Ante och in med Jokinen. Helst igår. Ut med Molinder och Marklund också vad gör dom i båset? Kolla Örebro där är alla med och bidrar men i vårt bås står man med mössan i hand.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...