bar mofftak: Går inte jättebra för fbk nu
Inlägg: 2618873
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Repeter: Näe, det är en del som brister hos FBK också. Men deras inställning vid nedsläpp var riktigt bra i alla fall.