{9037}: Det blir en intressant silly framförallt. Spännande att se vilken prägel Jokinen vill sätta med karaktär på spelare och sättet han vill att vi spelar hockey.
Känslan säger mig att det blir rätt Finsk inspirerat, men det gör mig inget så länge det är kvalité som kommer in.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Spännande att se vilken prägel Jokinen vill sätta med karaktär på spelare och sättet han vill att vi spelar hockey.
Känslan säger mig att det blir rätt Finsk inspirerat, men det gör mig inget så länge det är kvalité som kommer in.