Zäta75: Ja och det har jag själv också önskat denna säsong, man har saknat glöden på nått sätt. Men jag tror absolut inte att han är slut på nått sätt. Kanske bara blir ett mellanår det här. Känslan är att det varit ett energitapp med allt kring Ante.
Sen får han förhoppningsvis en nytändning med Jokinen in.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...