Simplifiera livet lite nu vänner. Precis som allt annat går det upp och ner. Såg det HORRIBELT och disorienterat ut igår? Absolut. Såg det bättre ut mot Malmö? Nä. Har alla andra lag också såna här perioder? Japp.
Färjestad såg ut att skita ner sig under OT igår mot OINK. Det är ju människor som spelar, liksom. ”Sometimes maybe gooood sometimes maybe shit”.
Jag tror på 0 pinnar mot SAIK och knätofsarna, sedan kan vi börja klättra igen. Lika bra att slå ut Färjestad i kvarten ändå så är det nedförsbacke sedan.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Simplifiera livet lite nu vänner. Precis som allt annat går det upp och ner. Såg det HORRIBELT och disorienterat ut igår? Absolut. Såg det bättre ut mot Malmö? Nä. Har alla andra lag också såna här perioder? Japp.
Färjestad såg ut att skita ner sig under OT igår mot OINK. Det är ju människor som spelar, liksom. ”Sometimes maybe gooood sometimes maybe shit”.
Jag tror på 0 pinnar mot SAIK och knätofsarna, sedan kan vi börja klättra igen. Lika bra att slå ut Färjestad i kvarten ändå så är det nedförsbacke sedan.
God fortsättning!