Kulltorp: Hur många härinne tror på poäng mot Skellefteå borta imorgon? Inte jag iaf. I bästa fall en hedersam förlust. Vi spelar på topp men faller på slutet av matchen då Skellefteå blir för tunga. I värsta fall en storförlust med 4 eller 5-0 eller mer. Vi får se hur laget reagerar.
Förövrigt håller jag med om att Eronen har varit svag på sistone efter sin skada. Vi vet alla vad han kan vad gäller att skjuta så vi borde utnyttja honom där framförallt i PP etc. Han ska inte vara i egen zon helst även om det är oundvikligt.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Förövrigt håller jag med om att Eronen har varit svag på sistone efter sin skada. Vi vet alla vad han kan vad gäller att skjuta så vi borde utnyttja honom där framförallt i PP etc. Han ska inte vara i egen zon helst även om det är oundvikligt.