1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2619668

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Hade löst väldigt mycket om man väntat en stund med ante-historien från klubbens sida , kanske typ vid mars .....

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Andersson: I dagens hockeysamhälle så är det snudd på omöjligt att hålla saker hemligt så länge.
Jag tror det snarare skapat ännu mer fokus och spekulationer då Ante och Kapanen fått stå i tid och otid och svara på frågor om hur det blir med tränarlösning till nästa säsong.

Det har ju redan komlit ut att Rönnberg är klar för Schweiz. Ja för säsongen 25/26. Då skall han avverka ännu en säsong av sitt kontrakt med Frölunda. Det känns ju ännu mindre optimalt.

Sv: Apropå nånting...
Andersson:
Han kanske redan är klar för.en ny klubb. VF ?

Sv: Apropå nånting...
Andersson: Det var väl det som var tanken också.
Synd att nån golade till pressen,

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.