1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2619716

Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Själv framhåller jag mig lite ödmjukt i att jag har högsta licensen i soffcoachutbildningen. Kan det mesta om ingenting..

Det finns dock en jag aldrig kommer rå på. Han finns i Modoboken och har aldrig haft ett fel i hela sitt liv.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Har vi sådan fantastiskt Forward sida egentligen? Tycker den är överskattat de flesta börjar bli till åren och nått sin topp bra namn betyder inte att man vinner. Ett problem med den som backsidan vart vem fan är de tuffa hårda stora grisspelare som alla lag i SHL har ? Tycker det är för mycket peta glida undan istället för att ta fajten i dueller vi förlora för många sådana i anfallszon för att bli ett topplag nä för mycket mellan mjölk är det

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.