Kulltorp: Då kanske vi släpper Andersson då? Och att Lundin kör 4e center nästa säsong. Vill verkligen ha in en ny 3e C.
Inlägg: 2622768
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
{10473}: hur ser det ut med Värmhed då? Tar han kliv i sin utveckling som gör att han kan vara en ordinarie SHL spelare nästa säsong?