{9908}: Som jag sa tidigare. TIK spelar bra med underläge och 1 minut kvar och jagar kvittering. Var är den inställningen resten av matcherna? Det finns ju där så för i helvete plocka fram det i tid.
neutral: För att Rögle går in i försvar-mode. Vi blir inte bättre av egen vilja Idag. Rögle som backar hem och ger oss utrymme. För övrigt måste klubben agera nu. Detta är påväg att braka åt helvete. Århundradets fiasko. Klubben får stå till svars, annars kommer dom få ett helvete.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...