Kulltorp: Ja och man kan nog ta bort om där o istället ha när en ny tränare kommer in... Många årtionden har man sett Timrå men vete fasen om jag sett nått så håglöst, viljelöst o oinspirerat som under de två första perioderna. 😬 Och det var inga glada o vänliga ord på läktaren efter två perioder kan man säga...😈🐴💣
Så att det inte står rätt till förstår man ju o att det har med Ante att göra är uppenbart.
Nu måste det ageras fort annars är haveriet ett faktum.
Publikbortfall o sponsortapp o sist men inte minst missat slutspel.
Detta som skulle bli nåt riktigt bra denna säsong och så ser det ut så här just nu.
Bara hoppas Kapanen trollar med kortleken nu då och plockar fram några ess...💪
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer