1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 262877

Sv: Mille och Cassel
(K)asseltål kan jag både ha och mista, 7:e back i Timrå. Synd bara att han inte ville köra ett år till.

Micke Lind har ju däremot visat sig vara en bra tekare, ( dom matcher som han inte var skadad).

Vi har ju Kapanen på kontrakt + hela förstafemman. Så nog hoppas jag att Kent & Kent kan knåda ihop ett bra lag även till nästa säsong.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.