Costanza: så länge skitungarna inte brinner för klubbmärket och supportrarna och sponsorer så är de inte värd bättre. Fan hade jag varit lika loj på jobbet hade jag bara ätit havregryn nu. Stå upp för föreningen och lönerna oavsett Ante gate och ge allt i varje situation därute. Erik Lindroos är en legend för er som vet vem han är, när han hade skitmatcher gick han ut och tog några rejäla tacklingar några byten för att komma in i det. Önskar Timrå hade såna spelartyper. Jävla dagis allting.
Costanza: Just den "uppenbara myten" levde nog en betydande del av Timråfansen i under försäsongen. Grejen är bara att det inte gäller nåt då. Lätt att vara bäst i klassen då det inte räknas/ingen bjuder "rätt motstånd".
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer