Rip Kirby: Man undrar ju om det helt enkelt inte bara är att stänga ner södra halvan av landet under vintern. Ingenting verkar fungera därnere så fort termometern visar under 0
mikenomad: Känns som att vi inte har något att förlora idag. Alla typ väntar sig att FBK vinner. Kan passa oss vi får se
Hoppas att Didde kommer in med ny energi och sätter tonen med hårt fysiskt spel så även andra tar efter. Men vill inte att Didde skadar sig igen direkt. Men risken finns ju 😂
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer