Bee: Dålig is och sargat självförtroende gör det svårt för oss i de avgörande momenten.
Det har i alla fall varit precis NOLL osämja och NOLL av spelare som skiter i det/fel inställning i de 2 första perioderna. Jävligt skönt, så vi slipper läsa 100 inlägg om det, Okej!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det har i alla fall varit precis NOLL osämja och NOLL av spelare som skiter i det/fel inställning i de 2 första perioderna. Jävligt skönt, så vi slipper läsa 100 inlägg om det, Okej!