JonteD: Jag gråter också. Så viktig och monumental seger i det läge vi var/är i. Men det gäller att fortsätta. Så glad att man kör Hållander Lander och Wedin äntligen. Denna kedja blir svårtstoppad för alla lag. 2 speedkulor och alla kämpar som djur. Pucken ska bara in. Och REM kedjan och Jonte som äntligen fick slå rekordet. Nu släpper det nog för honom rejält också ska ni se
Älska Timrå IK! ❤❤❤
Ber om ursäkt för capslock ikväll. Känslorna blev för stora
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Älska Timrå IK! ❤❤❤
Ber om ursäkt för capslock ikväll. Känslorna blev för stora