DenRöda: Absolut. Men här måste förstås de uppenbara riskerna med den här spelstilen vägas emot vad laget får ut av det. Och detta behöver mätas under en hel säsong. Typ: Bang for the buck?
Så länge laget fungerar bra där man har ett spel som t.o.m minimerar skaderisken så är det ju bara att köra. Men den här säsongen är väl snarare ett typexempel på när saker inte gjorts rätt redan från första början.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Så länge laget fungerar bra där man har ett spel som t.o.m minimerar skaderisken så är det ju bara att köra. Men den här säsongen är väl snarare ett typexempel på när saker inte gjorts rätt redan från första början.