Lomond: Loob låg väl även i spetsen för att starta en europeisk superliga där bla några svenska lag skulle bryta sig ur dåvarande Elitserien tillsammans med andra europeiska storlag Loob med flera hade väl en utredning om det under flera år för åtskilliga miljoner under början av 10-talet? Där o då var tydligen FBK alldeles för bra för Sverige o ville inte ha att göra med vilka skitlag som helst i Elitserien enligt Loob o Glennert.
Ligan blev aldrig av men kompromissen blev blev väl CHL
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Loob med flera hade väl en utredning om det under flera år för åtskilliga miljoner under början av 10-talet?
Där o då var tydligen FBK alldeles för bra för Sverige o ville inte ha att göra med vilka skitlag som helst i Elitserien enligt Loob o Glennert.
Ligan blev aldrig av men kompromissen blev blev väl CHL