Nisse på Mon or: Tycker ärligt talat inte det är så viktigt i detta fall. Slängs upp bilder här titt som tätt utan att det anges några källor. Hade det varit jag som stått bakom uträkningarna på bilden hade jag skrivit det.
{10473}: Håller med dig, rätt uppenbart att du inte skapat den där listan själv utan snott bilden. Tror ingen trodde nåt annat, som att du tog åt dig äran för den. Nåja, nästan ingen då
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...