JonteD: Du kanske måste komma till Olearys i Östersund ändå. Jag har 4 tatuerade killar bredvid mig som tittar snett varje gång jag jublar. De verkar ha spelat på Färjestad på oddset
Hank: Tyvärr e lite för långt att åka nu men be dom dra åt helvete om dom gruffar o hälsa från den där långa dörrvärden som brukar va där då håller dom käften!!!💪💪💪
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...